Skip links

Main navigation

Hyvä asiakaskokemus ei synny ilman hyvää työntekijäkokemusta!

Hyvä asiakaskokemus ei synny ilman hyvää työntekijäkokemusta!

Piritta Hiltunen, johtava sotemuotoilija (Salivirta & Partners), sairaanhoitaja, TtM, palvelumuotoilija
(60 min)
Palveluiden kehittämisessä asiakkaan nostaminen keskiöön on jo tuttua (ainakin strategioissa ja kehittämissuunnitelmissa). Asiakkaan lisäksi keskiöön on kuitenkin nostettava myös työntekijät. Yksi merkittävimmistä työpaikkojen vetovoimaisuustekijöistä on työtyytyväisyys. Tyytyväinen työntekijä on myös huomattavasti sitoutuneempi työntekijä. Mistä asioista koostuu hyvä työntekijäkokemus ja miten sitä voi kehittää? Miten johdamme ja kehitämme sote-alan työpaikkoja niin, että työntekijät kokevat työn imua ja tyytyväisyyttä?

Esityksen aika

25.3.2020 13:30

Lataa PDF